Jak kupować

  1. Sklep narciarsko-snowboardowy sportoutlet.pl sprzedaje art. sportowe za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Sklep narciarsko snowboardowy sportoutlet.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Kupujących zgodnie z "Ustawą" z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Dane osobowe nie będą wykorzystywane w inny sposób jak tylko do realizacji zamówień Kupującego z  nartykrakow.pl oraz celów marketingowych newsletter / tylko za zgodą kupującego/. 

  3. Etapy realizacji zamówienia
    1. Zamówienie klienta następuje ze strony www.sportoutlet.pl
    2. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzymuje e-maila informującego o wpływie zamówienia do sklepu wraz z numerem zamówienia i proszony jest o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie odpowiedniego linku.
    3. Płatność dokonywana w sklepie internetowym jest w formie :
      • przelew na konto - kupujący dokonuje przelewu ze swojego konta. Po wpływie wpłaty na konto firmy, zamówienie jest pakowane i wysyłane do kupującego. Termin wysyłki podany jest przy opisie każdego produktu.
  4. Na Promocje i Wyprzedaże przeznaczona jest ograniczona liczba artykułów. Realizacja zamówień następuje według kolejności potwierdzonych zamówień, aż do momentu wyczerpania się zapasów objętych jedną z tych form sprzedaży.

  5. Paragony i faktury. Wszystkie realizowane przez sklep zamówienia potwierdzane są wystawieniem paragonu lub na życzenie Kupującego faktury VAT.

  6. Zmiany w zamówieniu lub wycofanie zamówienia. Kupujący ma możliwość dokonania zmian w zamówieniu do chwili wystawienia faktury. Kontaktuje się ze sklepem mailem sklepsp@sportoutlet.pl lub telefonicznie pod numer: 502839652

  7.   Wycofanie zamówienia przez Kupującego może nastąpić do momentu jego wysłania.

  8. Czas realizacji zamówienia. Każdy towar ma podany czas realizacji zamówienia. Liczy się on od chwili złożenia zamówienia. Wysyłka następuje po wpływie wpłaty na konto .

  9. Termin otrzymania zamówionego towaru. Czas realizacji + czas dostawy przez realizowany przez:
    1. Przesyłka kurierska 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie.


 

REKLAMACJE,REZYGNACJE

 

  1. Rezygnacja z zakupu towaru. Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 14 dni(licząc od daty wysłania towaru - data nadania) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu (niezniszczonym), z dolaczonym paragonem  fiskalnym lub faktura vat ,nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w skład/komplet danego artykułu. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony/e przed zniszczeniem na adres sklepu na koszt kupującego- czyli Własny. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione odstąpienie od umowy zostanie uznane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta. Towary sprowadzane z zagranicy pod zamówienie klienta nie są objęte możliwością zwrotu bez podania przyczyny.

    1. Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta.

    2. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie podstawą reklamacji jest sporządzony z kurierem protokół szkody. Bez sporządzenia protokołu reklamacja nie zostanie uwzględniona.

    3. Podstawą procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna (jeśli została wystawiona osobna karta) i dowód zakupu. W celu reklamacji zakupionego towaru Kupujący zobowiązany jest skontaktować się z sprzedającym . Czas trwania procedury reklamacyjnej wynosi 14 dni.

    4. W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z zamówionym towarem, klient musi zgłosić ten fakt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania paczki za pośrednictwem e-mail: sklepsp@sportoutlet.pl Po tym czasie reklamacja z tego tytułu nie będzie uwzględniana. Towar zwracany musi być w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń mechanicznych oraz śladów użytkowania. Towar odsyła klient za pośrednictwem Poczty Polskiej. W ciągu 3 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej do klienta zostanie wysłana nowa paczka z prawidłową zawartością . Towar należy odesłać przesyłką ekonomiczną na adres sklepu. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub na nasz  koszt. W przypadku wprowadzenia w błąd przez klienta, odnośnie niewłaściwie przesłanego towaru paczka zostanie z powrotem odesłana na koszt klienta. Koszty przesyłek nie zostaną wówczas zwrócone.

  1. Przedstawiona oferta handlowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.