Pytania

§ 1. WYSYŁKA

Jak mogę otrzymać moje zamówienie?
Wszytkie zamówienia z naszego sklepu internetowego realizujemy za pomocą powszechnie znanych na rynku firm kurierskich - Opek oraz Siódemka.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby nasz klient szybko otrzymał swoje zamówienie. Paczkę wysyłamy w przeciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Natomiast firma kurierska dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od momentu nadania.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, SportOutlet nie ma wpływu na godziny dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Natomiast kurierzy dostarczający przesyłki, są zawsze bardzo elastyczni - w przypadku, jeśli nie zastaną nikogo w domu, wówczas skontaktują się z Tobą telefonicznie. Oprócz tego, w planowanym dniu dostawy, kurierzy przeważnie dzwonią do adresata w celu poinformowania go o przewidywanych godzinach dostawy.

Jak mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takim przypadku, kurier będzie kontaktował się z Tobą telefonicznie, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację w formie awizo.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki to 20 zł przy wpłacie na konto. Przesyłka za pobraniem kosztuje 25 zł.

Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Niestety, nie realizujemy zamówień zagranicznych.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Tak - Zapraszamy również do naszego sklepu detalicznego, który znajduje się w Krakowie, przy ul. Swobody 4, wejście od podworca, 2-gie piętro.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Przesyłki dostarczane są przez niezależnie działającą firmę kurierską. W związku z tym, kurierzy mają prawo odmówić otwarcia przesyłki przed dokonaniem zapłaty, ponieważ ich obowiązkiem jest jedynie dostarczenie do klienta paczki w nienaruszonym stanie. Można natomiast (po uprzednim oapłaceniu kwoty pobrania oraz po pokwitowaniu odbioru paczki) w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki. W razie jakichkolwiek problemów czy ewentualnych niezgodności, kurier sporządza specjalny protokół - dokument ten jest wówczas podstawą do późniejszej reklamacji.

Co zrobić jeśli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
W trosce o dobro naszych klientów, wszystkie przesyłki wychodzące z naszej firmy, są zawsze solidnie pakowane i sprawdzane. W przypadku, kiedy dostarczona przesyłka nosi ślady ingerencji innych osób, lub jest w jaki kolwiek sposób uszkodzona, powinno się odmówić odbioru takiej przesyłki. Należy wówczas poinformować nas o zaistniałej sytuacji, a następną paczkę wyślemy tak szybko jak będzie to możliwe.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia można zawsze sprawdzić na stronie internetowej firmy kurierskiej, za pomocą numeru listu przewozowego. Dodatkowo, otrzymasz na swoje konto e-mail wiadomość z informacją, że paczka została do Ciebie wysłana.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego zakupu, dołączamy fakturę lub paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Dodatkowo, do poszczególnych produktów, dołączona jest instrukcja oraz karta gwarancyjna.

§ 2. ZAKUPY - PŁATNOŚCI

Jak mogę zapłacić za towary zakupione w sportoutlet.pl?

Jest kilka możliwości zapłaty:

PRZELEW TRADYCYJNY - Za zakupione przedmioty zapłacić możesz przelewem internetowym. Możesz także wpłacić pieniądze w banku lub na poczcie. Zamówiony towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

ZA POBRANIEM - jesli wybierzesz tą formę płatności, za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki. 

PRZELEW PAYu - Po wybraniu swojego operatora bankowego zostaniesz przekierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto wpłacisz należność za zakupy. Usługa ta jest bardzo wygodna dla kupującego i jest dostępna dla wszystkich największych banków w Polsce.

Czy za zakupiony towar mogę otrzymac fakturę VAT?

Tak, oczywiście. Fakturę VAT możemy wystawić na każdy dokonany zakup. Jeśli chcesz ją otrzymac, poinformuj nas proszę o tym w komentarzu do zamówienia, lub mailowo. Niezbędne dane do wystawienia faktury to nazwa firmy, adres i NIP.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem, lub w której są błędne  dane. Co zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
W takiej sytuacji, należy odesłać do nas fakturę wraz z poprawnymi danymi. My wówczas odeślemy poprawioną wersję.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Wszystkie ceny produktów w naszym sklepie internetowym są codziennie aktualizowane. Jednak zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, prezentowane na naszej stonie internetowej produkty są jedynie prezentacją i stanowią wyłącznie zaproszenie do składania oferty kupna. Nasza firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów prezentowanych na stronie sklepu internetowego.

Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Niestety, nie prowadzimy sprzedaży ratalnej.

§ 3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów?
Dla wygody naszych klientów, aby dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym, nie musisz się nigdzie rejestrować, ani zakładać konta.

Czy zakupiony na stronie internetowej towar mogę odebrać osobiście?
Tak. Oprócz sklepu internetowego prowadzimy także bogato zaopatrzony sklep detaliczny, mieszczący się w Krakowie, przy ul. Swobody 4. (Wejście od podworca, drugie piętro) Jeśli chciałbyś odebrac towar osobićie, skontaktuj się z nami w celu ustalenia daty odbioru zakupionego sprzętu i ewentualnej dostępności towaru na miejscu w Krakowie.

Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Kupując kilka przedmiotów w oddzielnych zamówieniach zawsze możesz liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. W takiej sytuacji najlepiej jest skontaktować się z nami i poprosić o przesyłkę łączną.

Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co zrobić w takiej sytuacji?
W przypadku kiedy złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, prosimy o pilny i jak najszybszy kontakt mailowy biuro@sportoutlet.pl lub telefoniczny pod numer +48 502-839-652

Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w SportOutlecie?
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby jak najdokładniej zaprezentować klientom naszą ofertę. Każdy poszczególny produkt jest fotografowany w kliku ujęciach, po to aby jak najlepiej przybliżyć klientom nasze produkty. Każde zdjęcie automatycznie powiększa się po kliknięciu na miniaturkę. Oprócz tego, staramy się dokładnie opisać sprzedawany przez nas towar. Jeżeli masz jakie kolwiek wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z naszą obsługą poprzez komunikator gadu-gadu: 49173863 lub telefonicznie z naszymi konsultantami:
Konrad - 502 839 652
Łukasz: 504 698 839

§4. REKLAMACJE - ZWROTY - WYMIANA

Czy jest możliwość wymiany zakupionego sprzętu na inny rozmiar?
Tak. Jeśli niewłaściwie dobrałeś rozmiar zawsze istnieje możliwość wymienić go na inny. W takiej sytuacji, wystarczy odesłać zakupiony produkt razem z paragonem oraz poprawnie wypełnionym "Dokumentem Zwrotu Towaru", który dołączany jest każdego zamówienia.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Dokładamy wszelkich starń, aby nasi klienci byli zadowoleni, jeśli jednak okazało by się, że produkt, który u nas kupiłeś nie spełniłby Twoich oczekiwań, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można odstąpić od zakupu bez podawania konkretnej przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oczywiście, jest to możliwe, tylko w przypadku, jeśli produkt nie został w żaden sposób zniszczony, ani ni był używany. W takiej sytaucji, produkt w oryginalnym, nie naruszonym opakowaniu należy odesłać na własny koszt Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską. Do przesyłki należy wówczas dołączyć "Dokument Zwrotu Towaru", oryginalny paragon lub fakturę oraz numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone pieniądze.

Co muszę dołączyć do towaru, który chcę odesłać?

Do każdego produktu, który chciałbyś zwrócić, wymienić lub zareklamować należy dołączyć:
- oryginał paragonu lub faktury, jeśli taka była wystawiona,
- poprawnie wypełniony "Dokument Zwrotu Towaru".

Czy jeśli nie otrzymałem karty gwarancyjnej do zakupionego produkteu to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?

Jeśli zakupiony towar nie posiadał karty gwarancyjnej wtedy do reklamacji danego produktu wystarczy sam paragon lub faktura VAT, które stanowią dowód zakupu. Wówczas okres gwarancji wynosi 1 rok.