Reklamacje

REKLAMACJE

WAŻNE! Podstawą reklamacji, zwrotów oraz wymian jest tylko oryginał paragonu lub faktury VAT

Każdy zakupiony produkt posiada gwarancję producenta. Gwarancja umożliwia Państwu wymianę uszkodzonego towaru na pełnowartościowy według ustaleń zawartych w karcie gwarancyjnej.

Okres trwania gwarancji określony jest w karcie gwarancyjnej.

Usterki powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania zakupionego produktu oraz uszkodzenia mechanicznego nie podlegają gwarancji.

Celowe działania nieupoważnionych osób trzecich mające na celu usunięcie usterki powodują utratę gwarancji.

W przypadku przyjęcia reklamacji sportoutlet.pl odsyła towar na własny koszt.

Spotroutlet.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy kuriera, dlatego prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.

W sytuacji, gdy po odbiorze paczki Klient znajdzie uszkodzenia bądź wady towaru, może zwrócić go w terminie do 14 dni od daty odbioru. Do zwrotu dołączyć należy oryginalny dowód zakupu oraz oświadczenie ze szczegółowym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od chwili wpłynięcia roszczenia. Decyzja dotycząca rozstrzygnięcia reklamacji zostanie przekazana Klientowi za pośrednictwem
e-maila lub telefonicznie.

Uwaga! W przypadku bezpodstawnej reklamacji wszystkimi kosztami powstałymi z tego tytułu obciążony zostanie Klient.

 

WYMIANA NA INNY ROZMIAR

Klient może wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Towar podlega zwrotowi pod określonymi kryteriami:

-        znajduje się nienaruszonym stanie,

-        posiada fabryczne opakowanie* oraz metki.

*Głównie oryginalne pudełka od butów, wiązań snowboardowych, gogli itp.

Do towaru należy dołączyć dowód zakupu.

W przypadku wymiany towaru koszty przesyłki w obie strony ponosi Klient. Prosimy
o wcześniejsze sprawdzenie dostępności wybranego produktu w naszym sklepie oraz
o rezerwację.

 

ZWROT TOWARU

Klient może zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty zakupu .

Towar podlega zwrotowi pod określonymi kryteriami:

-        znajduje się nienaruszonym stanie,

-        posiada fabryczne opakowanie* oraz metki.

*Głównie oryginalne pudełka od butów, wiązań snowboardowych, gogli itp.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu.

W sytuacji, gdy do zakupionego towaru dołączony został inny produkt objęty promocją, należy zwrócić go wraz z odsyłanym towarem.

Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt.